آخرین اخبار

مدال تیراندازان در مسابقات دانشجویان جهان آب رفت!

تیراندازان کشورمان در مسابقات دانشجویان جهان عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.

اشتراک گذاری
15 مرداد 1402
کد مطلب : 6633

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که کمتر از ۵۰ روز دیگر به بازی‌های آسیایی زمان باقی مانده ورزشکاران کشورمان با شرکت در رویدادهای مختلف بین‌المللی هم خود را محک می‌زنند و هم به نوعی برای بزرگترین رویداد آسیایی آماده می‌شوند اما آنچه از تفسیر نتایج کسب شده به دست می‌آید کمی نگران‌کننده است و شاید زنگ خطری برای بازی‌های آسیایی محسوب شود. 

کاروان تیراندازی در حالی ۴ سال قبل در بازی‌های یونیورسیاد شرکت کرد که حاصل کار ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز بود اما در این دوره ۲ مدال برنز در تپانچه ۱۰ و ۲۵ متر تیمی زنان کسب شد که این نشان می‌دهد تیراندازان کشورمان افت زیادی نسبت به دوره قبل داشته‌اند. 

میکس تفنگ بادی کشورمان که در دوره قبل به مدال طلا دست یافته بود در این دوره با عنوان چهارمی به کار خود پایان داد. هانیه رستمیان ملی‌پوش تپانچه کشورمان که در دوره قبل مدال نقره را کسب کرده بود در این دوره به مدال نرسید.

نتایج ضعیف ملی‌پوشان کشورمان در تفنگ و تپانچه در این دوره زنگ خطری است برای مسئولان ورزش کشورمان. ورزشکارانی که مدال‌های متعدد جهانی را در کارنامه دارند حالا در مسابقات یونیورسیاد به قدری ضعیف ظاهر شدند که حاصل کار فقط ۲ برنز تیمی تپانچه بود. 

باید دید در فاصله باقی‌مانده تا بازی‌های آسیایی ضعف تیراندازان حل خواهد شد؟ آیا می‌توان روی مدال‌های خوشرنگ تیراندازان در بازی‌های آسیایی هانگژو حساب کرد؟ تیراندازی رشته پرمدال هم در المپیک و هم در بازی‌های آسیایی است که تاثیر زیادی در جایگاه کشورها در توزیع مدال دارد. 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =